Veľtrhy práce nie sú len o hľadaní a nachádzaní nových zamestnancov. Slúžia tiež ako účinný marketingový nástroj, ktorým vie firma posilniť svoju značku na pracovnom trhu. Živé stretnutie so zamestnávateľom si totiž uchádzač bude pamätať oveľa dlhšie ako slogan z letáku.

V ankete Najzamestnávateľ sa Profesia každoročne pýta širokej verejnosti, ktorú spoločnosť považuje za najatraktívnejšieho zamestnávateľa a prečo. Už niekoľko rokov v odpovediach na prvom mieste rezonuje ako najdôležitejší atribút rozhodovania „silná, známa značka“. Jej budovanie je nevyhnutnou investíciou do samotnej firmy nielen pre jej imidž navonok – smerom k svojím klientom, ale aj k budúcim zamestnancom.

 

Ukážte svoj potenciál na veľtrhu

Hľadanie práce na veľtrhoch je medzi uchádzačmi každým rokom populárnejšie. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky z novembra 2016, ktorý pre Profesiu realizovala agentúra Focus. Návštevníci si na výstave urobia prehľad nielen o voľných pracovných pozíciách, ale zistia i to, ako s kandidátom jednotlivé spoločnosti komunikujú. Ak je spoločnosť uchádzačovi sympatická a on svojimi skúsenosťami zaujal ju, je to už len krok od získania nového kolegu do tímu.

 

Hľadáte talenty? Buďte aktívni!

IT špecialistov je u nás menej, ako by sme potrebovali a s ich nedostatkom sa borí takmer každá menšia i väčšia firma. Ľudia chýbajú aj v službách, obchode, či výrobných závodoch. Nezáleží, či spoločnosti podnikajú v hlavnom meste alebo v regiónoch, všetci rovnako bojujú o priazeň uchádzačov. Pracovných ponúk sú tisícky. Čo robiť, aby si všimli práve tu vašu? Na každom ročníku Profesia days je vyhlásený Najvystavovateľ veľtrhu. Už pravidelne uchádzačov najviac zaujmú tie spoločnosti, ktoré ich aktívne oslovili, nedokazovali ich na web firmy, ale dodali im všetky potrebné informácie, či pripravili zábavnú aktivitu na stánku. Tá vie pritiahnuť pozornosť i tých, ktorí o firme dosiaľ nepočuli alebo si prácu aktívne nehľadajú a na veľtrh sa prišli len inšpirovať.

Ukážte svoj potenciál na Profesia days

O tom, že to sa na veľtrhu dajú nájsť noví kolegovia do tímu, sa presvedčila aj samotná Profesia, ktorá na Profesia days našla už niekoľkých svojich zamestnancov. Aktuálne pripravuje 1. veľtrh príležitostí na východnom Slovensku. Ak chcete byť aj vy súčasťou Profesia days Košice, napíšte na obchod@profesia.sk alebo oslovte svojho account manažéra. Veľtrh príležitostí sa bude konať 28. septembra 2017 v priestoroch Spoločenského pavilónu v mestskej časti Západ.