CEO a spoluzakladateľ spoločnosti Volis International, digitálnej marketingovej agentúry a partnera Google

Martin Volek

Martin Volek je CEO a spoluzakladateľ spoločnosti Volis International, digitálnej marketingovej agentúry a partnera Google, ktorá pomáha firmám rásť prostredníctvom správy kampaní a vývoja webových stránok vo viac ako 35 krajinách. Medzi klientov, pre ktorých Martin pracoval, patria: Peugeot, Citroën, Rolls Royce, Stella Artois, Gedeon Richter.

S viac ako 15-ročnými skúsenosťami v digitálnom marketingu je Martin tiež certifikovaným trénerom Google a držiteľom ocenenia Google Certified Trainer of the Year za roky 2019 a 2020.
Ako podnikateľ Martin založil a spolupracoval s viacerými spoločnosťami v sektore turizmu a vzdelávania, kde uplatnil svoje odborné znalosti v oblasti brandingu, výkonnostného marketingu a e-commerce.

V súčasnosti je podpredsedom Bratislavskej organizácie cestovného ruchu, partnerom Volis Academy,
poprednej jazykovej školy, ktorá vyučuje angličtinu, nemčinu, francúzštinu, španielčinu, ruštinu a slovenčinu.

Martinova expertíza nie je obmedzená len na digitálny marketing; je tiež nadšencom umelej inteligencie. V tomto roku bol prijatý na štúdium umelej inteligencie na prestížnej Harvard Kennedy School. Táto príležitosť odráža jeho záväzok zostať na čele technologických pokrokov a využiť ich na vytváranie inovatívnych marketingových riešení.

Martin tiež zdieľa svoje vedomosti a postrehy ako lektor a asistent profesor na Ekonomickej univerzite v Bratislave (v minulosti aj na Sales Manager Akademie MBA vo Viedni), kde vyučuje kurzy medzinárodného obchodu, marketingu a turizmu.

Martin je držiteľom PhD v oblasti podnikania, marketingu a turizmu z Ekonomickej univerzity v Bratislave a MBA zo Sales Manager Academy vo Viedni. V roku 2024 študoval umelú inteligenciu na Harvarde.

Martin je vášnivý cestovateľ, venuje sa joge a modernému umeniu. Navštívil viac ako 90 krajín a hovorí štyrmi jazykmi: rusky, anglicky, nemecky a slovensky. Verí v silu digitálnych zručností a vzdelania pri vytváraní príležitostí, tolerancie a slobody pre ľudí a podniky.